fredag 16. januar 2009

Tida flyr i godt lag!

Nå er det ikke lenge før vinteren er over for vår del! Om 19 dager, eller rundt regnet 1 641 600 sekunder, pakker vi sekken og prøver lykken i sydligere strøk.

3. februar letter flyet fra Gardermoen og setter (forhåpentligvis) stø kurs mot Portugal og Lisboa. Der skal vi sove, spise og meditere i en dag før vi hopper på neste fly til Salvador. Om ikke alt slitet med å akklimatise seg til det varme været og evt. solbrenthet var nok, så må vi jammen meg på skolen også. Den 5. februar, før jetlaggen har lagt seg, starter vi med hardkjøret fram mot eksamen senere på våren. Tom Vegard, Isak og yours truly har leid en leilighet som vi skal bo i under vårt 15 uker lange opphold. Fritt for ikke å vaske våtrom! Vi er da hjemme igjen den 15. mai, slik jeg har forstått. I god tid til å innføre sambatakter og karnevalsstemning i folketoget mot aldershjemmet, med andre ord.
Regner nå med at absolutt alle jeg kjenner abonnerer på denne bloggen og suger til seg den ovennevnte informasjonen, slik at jeg slipper å fortelle hvor og når vi drar flere ganger daglig til 30% av Vålers norsktalende befolkning.


Bloggen vil antakeligvis bli enda mer interessant enn det den allerede er så fort vi ankommer Brasil, og faktisk får opplevd og foreviget noe der nede. Check this space!

XOXO =)=) ;*;*;* =)=) ;D;D

Dan

5 kommentarer:

  1. åå vi kommer til å savne dere gutter:))
    vi lover å sjekke bloggen deres HVER dag!garra!!!
    koz og klemz Hilde Kristine og Mari Sveen
    <3

    SvarSlett
  2. kos og klemz fra meg og:) Målet er å være i Brasil i starten av Mars:D Finn noen fine damer til meg..

    SvarSlett
  3. mars med liten m selvfølgelig

    SvarSlett